torsdag 20 augusti 2009

Söta små änglar

Det är ett tag sedan det skrevs i denna blogg. Jag pysslar nästan varje dag men många kort som jag gör är beställnings kort och jag kan ju inte lägga ut bilder innan korten är lämnade till rätt person. Det ligger en del kort på vänt nu som visas inom kort.
Jag var på Malmö festivalen med familjen härom dagen. Jag var intresserad av vad för hantverk som fanns detta året. Alltid kul att se hur kreativa folk kan vara. Jag fastnade för en kvinna som satt på lilla torg och sålde pärlor. Hon hade gjort en hel del söta änglar i olika pärlkombinationer. Det var absolut något som jag måste prova.
Ja det var ju riktigt kul. Det blev en hel del små söta änglar.
Dessa är redan sålda.

Jag hör nog av mej snart igen.
Ha det bra/ Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar